going to eat!

hej nu ska jag snart äta och sedan dra till träningen idag har jag bara latat mig sen jag kom hem. tycker så synd om rasmus han har världens fläskläpp:(.det är lång träning idag så jag kommer typ hem kl 21,00 då är jag nog jätte trött så orkar nog inte blogga då. men imorn kommer lite bilder från träningen hoppas vi:) om inte samuel tvunget ska ha mobilen fast det får han nog inte han är för cp för min mobil:)ska äta pittipanna igen nu, fick det i skolan också det är inte så gott men det får gå mammas är mycket godare änn skolan som tur är.imorn sskulle jag varit med becka och jenna fast det blir nog inte med becka för hon var sjuk idag men får se om jenna vill annars ska jag inte göra någonting:(. hej då ses imorn PUSS,PUSS

I SOMMRAS JAG SANNA,AXEL OCH SOMIN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0