rubrik saknas

hej allihopa 
jag har ju varit sjuk jätte länge eller ah en vecka :( jag hade det sjukt tråkigt har legat och sett 
på tv hela dagarna har knappt orkat resa mig! det var riktigt kul att träffa alla idag särkilt jennifer hade inte sett
henne på 2 veckor och 1 dag för fösta var hon sjuck i en hel vecka och nu var jag sjuk
tråkigt men kul att träffa henne vi har bestämt att vara med varandra imorgon innan jag åker till fjällen i en vecka :) 
kommer blir riktigt roligt jag åker med min familj och pappas nya tjejs familj anna tilde och thias:)
bara tre dagar kvar!
tillbaks till skolan vi började med slöjd allt kändes bra att träffa alla och jag mådde bra sen hade vi so och senare mat och det var efter maten innan fysik provet som vi hade idag... jag hade typ inte övat något alls...
så efter provet ick jag ont i magen och så men höll ut hela dagen nu är jag hemma och det är skönt ska äta om några minuter och sedan sätta mig ocg slappa framför tvn 
ni får ha det så bra allihopa :*
min sötaste debbie på bild :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0